🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

【孕婦的心聲】要比一般人更堅強

【孕婦的心聲】 

 第一次做媽媽的,心情真係好緊張,也擔心腰骨會不會承受得住嗎?

以下係孕婦懷孕圖

 同時,我一直都也想順產的,但是醫生,朋友,家人也很擔心....................... 

痛楚既程度我能夠渡過嗎? 
自始我一個人在家時,我也會用柺杖愎慢慢試行...忍痛都要努力 

做了媽媽的應該明白我的痛苦的. 
將會做媽媽的,我也希望你們也要有好好的準備 

因為BB是同你心連心的. 我做得到的,你們也可以嫁!!!!!!

加油面對自己既人生!!! 
 其實我寫番我既經歷出黎,我都好需要好大勇氣,要講容易做就難呀 

始終可能會面對負面既評論,但我真的下大決心 

我要將真實我既故事講出黎,令更多人知道情緒病既問題,如何正視!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 ゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚

SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig