🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

【人生的特變】痛楚發現的喜悅


【人生的特變】

我在一間電訊公司做客戶服務工作了八年,每天都會搭地鐡上班
有一天,突然在扶手電梯停電,當時條腰閃一閃,沒什麼特別,幸好沒有跌落樓梯

所以以為無事,就繼續番公司上班.





當天我繼續番工,腰部由右腳部位開始痺痛了!!!>.<

立即要早走番屋企休息期間,痛楚愈來愈嚴重,已經食了止痛藥,在床休息

但已經不能訓直,轉身,落床也不能.....

到了零晨1-2點.我已經痛到喊了,完全郁少少都唔得.轉身根本無可能


因那時我住係太子既唐樓五樓,要立即call白車.

送到醫院當然不會立即處理你住啦,始終還有好多比我嚴重的傷者!



再者當係係花園街大火,要等等等,足足五個幾鐘!!!連特首都要黎埋探望花園街傷者一路等一路喊,我好記得個時醫院好凍,被不夠我老公竟然立即番屋企拎張被俾我!
 


仲買左朱古力百力滋俾我食,哄我開心^^

意種窩心感覺,到現在我也記得!!!有時一點很少的事,也會令人記一輩子了!!!

等到早上六點幾,我終於可以見醫生啦!!!首先去照X光後,打止痛針,就安排入院啦!!



照x光對我來說已經唔係易事.因為我根本不能訓直,轉身,行路.我都係痛到喊.....老公想哄我開心我連笑都痛,



入醫院住了四天,每日既生活,喊,食藥,打止痛針...x光片睇唔到原因



仲有熱療同物理治療不停做止痛,四小時可以食一次止痛藥/止痛針,會止到一會就再痛過............





真心多數每個醫護人員細心既照顧
其後醫生一要我去出院,去私家診所照磁力共振,清楚知道根源.




老公真係好細心,接我出院既時候,買左支柺杖俾我




照磁力共振需要30分鐘訓直成個人,我又痛到喊,連當值護士都嚇親.之後拎報告番醫院.
醫生睇到之後話我椎間第4第5節移位,壓住右邊既坐骨神經.因此令到我行唔到同咁痛.醫生好好人,已經安排我3日後可以做手術.
當時,我真係好開心呀!!!唔洗再受痛楚既折磨手術前,需要驗尿.....

轉頭醫生同我講:唔好意思,你唔可以做手術啦!
我:吓!!!點解呀?發生咩意外呀?





.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

醫生:恭喜你,你懷孕了!!!!!
゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~
SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig