🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

【人生的低潮】代表迎接新階段來臨

【人生的低潮】 

 當我們決定要將bb生出來,代表要面對很多不能預算的困難。

 工作:本身我在一間電訊公司做客戶服務,工作了八年,職位薪金都很優越。
 突然失去工作能力,沒有收入,內心變得好無自信,要靠男友維持生活。

 身體:由於我們當時住在太子唐樓五樓,就算有柺杖我無可能落街的,
連去廁所柺杖都需要很久的時間,甚至需要扶先起到身>.<
 其實當時心裡好擔心將會生完bb,會不會真係行唔到,咁我點照顧bb點工作呀?

 生活:當時我真係只可以休息,但在床也訓不到,打側身訓又唔,
坐又唔得,真係痛到喊,喊到累先可以睡一會。 

 過中滋味,點滴在心頭 

個時心情感受: 我覺得自己好無用,什麼都做不到,覺得自己成個廢人咁,
又亂諗野。 男友係咪只因為bb,才同我結婚,現在無微不至咁照顧我呢?
 bb會不會有事,因為我之前食左好多止痛,照過X光,bb有事點算?
 令到自己好憂慮,煩躁,多疑...成日唔知點解唔開心,
有輕生既念頭 什至試過望住個窗想跳落去................ 

 係咁大壓力問題情況下,我作小產了 

醫生對我說:你已經有輕微產前抑鬱,再落去你bb不保嫁!

你要放鬆心情,面對事情! 

 其實聽完最擔心係我老公 
 同時,老公知道天氣愈凍我的腰就會愈痛 
個時天氣已經好凍得9度10度,所以專登買左對毛毛保暖鞋俾我

 因為天氣愈來愈會令神經更痛嫁給所以我成日都會痛到喊!!  
每天要用暖水袋浸腳,令腳既血液循環好點,令痛楚減少. 
另外,要用熱水袋敷腰........買熱既飲品比我飲 
 他還常買朱古力tum我開心,甜味係會令人快樂嫁!! 

看過不少研究報告,才知道朱古力都是「有根有據」,但在眾多款式中,尤以黑朱古力的功效甚廣:
 一、能促進腦部釋放大量「安多酚」這種令人愉悅的物質(我的快樂誘因) 
二、是所含的「黃酮醇」成分會令思緒敏銳 
三、是吃適量朱古力能降低罹患心臟疾病的風險 
四、比「春藥還春藥」的催情作用,令人猶如墮入愛河般感覺(難怪男總情人節愛送朱古力); 最後這點更令人興奮,皆因朱古力的純度愈高,其抗氧化的功效愈大,吃得多分分鐘回復十年青春!

 ゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚
SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig