🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

【甜品與心情】幸福的味道

【甜品與心情】

 自從我畫畫令我心情放鬆後,我再找另一個興趣烹野食整甜品 

首先,我自學整甜品,因為比較簡單同可在屋企進行,
就算我腰痛我都可以坐休閒.... 重點 : 我要做個好太太,好媽咪既目標進發!!!!!!!! 

因為我都好想慢慢行番,所以要搵一件專心去做. 

 以下係我既甜品作品. 我會慢慢出食譜,俾大家試下整既 
 北海道3.6牛奶蛋糕 

 芒果脆脆蛋糕

 New York Cheesecake 

 梳乎里 

 榛子朱古力脆脆慕思凍餅 

 士多啤梨乳酪芝士蛋糕 

 英式蘋果批 

 多芒小丸子

 法式燉蛋

 咖啡木糠布甸

 朱古力冧酒芝士凍餅

 預告,下次我會POST我既煮食作口,大家應該會流口水嫁啦....^^heehee

 ゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚

SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig