🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

【人生的決擇】堅持到底,才是勝利!!!


【人生的決擇】

此刻心情,一定好興奮好開心!!!同時我們都立即好擔心!!!
因為之前照過X光同磁力共振,日日都食成8-10粒止痛藥,做過腰部電療.....
所以立即問醫生會唔會影響BB發肓成長等問題???會不會變畸胎等重要問題



醫生好認真同我地講:
暫時未清楚.但有另一樣你地係需要決定嫁?你依家椎間移位,壓住坐骨神經,已經行唔到,痛到喊,
懷孕既過程會令你更辛苦,因為胎兒會愈來愈長大,你既負擔愈來愈重.
你既脊椎未必受到意種壓力,你有機會半身癱瘓,以後行唔到嫁.你地需要認真考慮嫁!!!
你需要承擔意個風險,所以必須慎重考慮....................
聽完醫生既話,我個刻真係不知所操,心情忐忑..............
過中心情,我相信大家會想像得到

我老公好擔心我.........................




我第一時間立即搵診所去做個超聲波,睇下bb有無事?
始終bb係生命黎嫁?做左媽媽永遠bb行先

老公一直陪住我,去到診所,入到醫生房,睇到螢幕見到bb,聽到bb既心跳.............
那時我既眼淚不禁流下.....
我同老公講:老公你睇下意個係我地既bb呀!!!!





老公扶住我番屋企既時候,我同他講,無論幾辛苦都好,我一定要生bb出黎,因為她是我們的bb呀!!!
放心,我會永遠照顧你愛你嫁

之後就去紅十字會借左架輪椅.方便出入覆診





這就下了決心!!!!永不後悔^^





゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~゚~♥~


SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig