🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

❖ 飲食 ❖ 慢煮工業 繁忙都市中一刻休閒感覺 ❖

當日星期五下午,店鋪只得兩位店員,但客人都有十位左右等候。餐牌以輕食為主,三文治同小食蔬菜烹煮為慢煮方式,所以可以做到肉質鮮嫩多汁。原來仲有手工啤酒同汽水今次我叫左招牌菜:

慢煮安格斯牛扒芝士三文治配薯條

先講賣相,外國風格

安格斯牛扒中間係粉紅色的,先嫩多汁,牛扒外面經過火槍燒烤,非常野味。

薯條咬落脆口,真係一食再食,根本停晤到口。^_^等候約二十分鐘^_^有點耐

因為多人 所以有點耐,希望下次黎可以快d啦

店鋪播放既音樂,外國歌,

令人有一種好休閒寫意既感覺。^_^

總括:性價非常高,一定會番黎再食^_^

店名:慢煮工業

地址


港鐵尖沙咀站 P2 出口, 步行約2分鐘

電話號碼
9325 6625

營業時間
星期一至日: 11:00-21:00
付款方式

現金

開飯介紹
雖然外表看似普通公園小食亭,但實際卻是提供慢煮輕食、手工啤酒和特色小食的立食餐廳,招牌菜包括慢煮安格斯牛扒芝士三文治、慢煮牛仔骨配粗薯條及炸蘿蔔糕條。

SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig