🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

💖Modelage 進行整個醫學混合光學療程💖

 

🥰開關啦開關啦💕我相信離除口罩嘅日子不遠啦!
除口罩最重要有靚靚皮膚示人啦🥰
有斑斑毛孔粗大膚色不均成個黃面婆咁點得嫁🤷🏻‍♀️我嘅去斑之旅✈️都要展開啦✨



我就決定去Modelage 進行整個醫學混合光學療程
💖主要我想去走面上斑斑🙅🏻‍♀️療程大約4-6次,
當然每個人體質唔同會影響療程次數。
所以大家要密切留意我嘅分享睇下我嘅去斑之旅✈️💖


🌀療程分3 Part 🌀
💜先磨皮再保濕最後就打斑美白💜
💠STEP 1 💠Pristine 醫學磨皮療程
💠STEP 2 💠Infusion 離子活肌導入
💠STEP 3 💠Stellar M22 OPT™光學療程
👌🏻一次過攪掂🥰💕
去斑✅美白✅均勻膚色✅嫰膚✅
過程一啲都唔痛🥰感覺熱熱地💖
好快就完成😍有別於舊式M22痛楚感
做完皮膚即時變得柔嫰好白滑!
而且斑斑就要多啲時間⏰先睇到成果啦
下次再同大家分享成果啦


@modelage.hk
查詢及預約:
📲:6319 1584 ☎️:3188 3158
📍:銅鑼灣世貿中心36樓01室
📆:Mon - Sat | 10am - 9pm
SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig