🦄 💜 🎨✿💋Beauty💄✿Fashion🕶✿Lifestyle💍✿📸 歡迎不同類型品牌合作 🎬 活動邀請,產品試用,公關邀文 請電郵聯絡 💻 My Email : nicole.yuen@ymail.com

大眼仔con推薦 | 大眼仔con你會點選擇?


自從中學開始有黑色大眼仔con,我就開始左隱形眼鏡的路啦!
不經不覺已經十幾年,
由黑炆炆好假的隱形眼鏡到依家追求自然舒適安全的隱形眼鏡。
絕對係我大眼仔con推薦。

但身邊的朋友對大眼仔con 隱形眼鏡都有不同的疑慮?
你地又有無對隱形眼鏡有迷思呢?

聽過人講color con d 色落咗係眼珠度?
以前有啲外國報道話有人戴con戴到d色落咗隻眼度,令到我都有啲猶疑架~
但係貪靚係女人嘅天性呀嘛
所以我會更加小心去揀安全嘅隱形眼鏡去戴
而1-day Acuvue Define絕對係我嘅大眼仔con推薦
因為佢具有夾層式技術,2片透明夾住顏色部份,
唔同出面坊間嘅color con顏色直接接觸眼球 (怕怕)
完全可以安心使用!


而以下就係我嘅大眼仔con推薦啦!


一雙透亮自然的閃耀眼睛,為你塑造獨特的懾人魅力。
針對亞洲女性的眼睛而設計。

大眼仔con推薦 依款 1-DAY ACUVUE DEFINE 隱形眼鏡
能令眼睛看起來更大更透亮,自然又舒適。


近來我就鍾意用呢款閃鑽銅 RADIANT CHIC 大眼仔Con,
帶埋我嘅大眼仔con推薦去英國旅遊,盡情暢玩影靚相。
適合配搭不同妝容,非常百搭。



戴上眼完全無異物感令到雙眼全日水潤清晰~
鏡片柔軟順滑,令雙眼全日舒適,真係好似無戴一樣咁舒服,
就知道點解係我嘅大眼仔con推薦呢!


效果自然 bling bling, 亮眼唔會突兀
比一般日韓歐美牌子大眼仔con多數款式誇張,必需化濃妝。
1-day Acuvue Define 依款大眼仔con好適合日日戴,就算素顏用都無違和感~
我俾大家嘅大眼仔con推薦!



ACUVUE HK

 https://www.acuvue.com.hk/contact-lenses/acuvue-define-1-day

 #ACUVUEhk #ACUVUEDefine




免責聲明:
是次產品/產品資料由品牌提供
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。



ღ NicoleYuen Blog ღ゚

 


✿ NicoleYuenBlog ✿ 
✿ BeautyFashionLifestyle 
愛扮靚美容飲食烹飪✿ 
日誌會記錄生活事情

歡迎不同類型品牌合作
活動邀請,產品試用,公關邀文



SHARE:

沒有留言

張貼留言

Blogger Template Created by pipdig